תיקון השיר
לִפְנֵי שֶׁאֲנִי כּוֹתֵב, אֲנִי עוֹשֶׂה
תִּקּוּן הָאוֹתִיּוֹת.
אוֹסֵף אוֹתִיּוֹת אֲנִי, מְנַסֶּה לְהִזְדַּכּוֹת
שֶׁלֹּא תֵּצֵאנָה לִי מִלִּים מְחוּקוֹת.
לִפְנֵי שֶׁאֲנִי קוֹרֵא שִׁירַי בָּרַבִּים
אֲנִי עוֹשֶׂה תִּקּוּן הַקּוֹל
שֶׁאִם יָבוֹאוּ לִי עִצּוּרִים מִן הַמֵּיתָרִים
שֶׁלֹּא יָבוֹאוּ כֵּלִים שְׁבוּרִים.
הַיָּם בֵּינִי וּבֵינֵיכֶם לְאַחַר הַתִּקּוּן
אוּלַי יִיבַשׁ
הַשִּׁיר יִהְיֶה לִצְפִיפוּת מִלִּים וְאוֹתִיּוֹת,
עִיר וּמִקְדָּשׁ.
וְאִם אֶזְכֶּה לִשְׁמֹעַ מִבָּאֵי הָעִיר:
אַשְׁרֵי –
אֵדַע שֶׁהִגִּיעָה שָעָה קְדוֹשָׁה
לוֹמַר בִּלְחִישָׁה:
כָּל נִדְרֵי.
ערב יום הכיפורים
על 'תיקון השיר' מאת בלפור חקק
כדי שרישום השיר יהיה שלם מכל הזוויות, יש להקפיד על כל שורה הנכתבת. ולא די בכך. כדי לקרא את היצירה, יש לברור כל מילה ולהדגיש כל הברה בכוונה גדולה. כך יצא השיר מוכן וראוי בעיני ההוגה. מאוחר יותר, הוא יעלה אותן בלחישה
לפני בוראו.